Hvad kan vi hjælpe med?

Se din ordrestatus

Tjek hvor langt din ordre er, og se den forventede leveringstid

Returner dine varer

Vil du gøre brug af din fortrydelsesret, kan du gøre det her

Reklamer over dit køb

Mangler en vare eller er en vare defekt, kan du oprette en reklamation

Annuller dit køb

Vil du annullere din ordre, kan du gøre det her

Find vores kontaktoplysninger
Tilbage
For at vi kan finde informationerne skal du indtaste dit ordrenummer, samt enten telefonnummer eller e-mail på ordren.
Dit ordrenummer kan du finde på din ordrebekræftelse, faktura eller følgeseddel

Typiske spørgsmål

Kan jeg selv afhente mit køb?

Ja, du har mulighed for at bestille langt de fleste produkter til afhentning enten i Albertslund eller Maribo. Se hvordan her

Hvad gør jeg, hvis der er en skade eller fejl på en vare?

Nogle gange er uheldet ude. Er der en skade eller fejl på din vare kan du nemt oprette en reklamation lige her.

Hvad gør jeg, hvis jeg har fortrudt mit køb?

Har du fortrudt dit køb, og er din returret ikke overskredet, kan du sende dit køb retur lige her. Er din ordre endnu ikke afsendt, kan du anmode om en annullering her.

Kan jeg købe på faktura, hvis jeg har en virksomhed?

Ja, du kan vælge faktura som betalingsmulighed, når du laver et køb.

Kan jeg fjerne en vare fra et gennemført køb?

Hvis din vare endnu ikke er afsendt fra vores lager, kan vores kundeservice hjælpe dig med at fjerne varen fra dit køb. Du kan kontakte os lige her.

Kan jeg selv tjekke om min pakke er afsendt?

Ja, du kan følge din pakke hele vejen til din dør lige her.

Hvad gør jeg, hvis min pakke ikke indeholder det jeg har bestilt?

Hvis indholdet af pakken du har modtaget afviger fra hvad du har bestilt, kan du kontakte os her for at få fejlen rettet.

Kan jeg ændre leveringsadresse, telefonnummer eller e-mailadresse?

Er din ordre ikke afsendt endnu, kan vores kundeservice hjælpe med at rette de fleste informationer. Du kan kontakte os lige her.

Kan jeg tilføje en vare til et gennemført køb?

Det er desværre ikke muligt at tilføje varer til et allerede gennemført køb.

Kan jeg stille spørgsmål til en igangværende sag?

Ja, du kan altid kontakte os om en igangværende sag lige her.

Kontakt os

Salg

Få hjælp FØR du køber
Telefon
70 22 20 26

Telefontider

Mandag
09:00 - 16:00
Fredag
09:00 - 15:00

Kundeservice

Få hjælp EFTER dit køb
Telefon
70 22 20 26
Email
Opret venligst en sag, øverst på denne side

Telefontider

Mandag - Fredag
09:00 - 14:00

Typisk spidsbelastning på telefonen

09-10
10-11
11-12
12-13
13-14
14-15
Lang
Kort

Besøg vores showrooms

Showroom i Albertslund

Se adresse, åbningstider og kontakt
Bo Bedre Bedst
Roholmsvej 6
2620 Albertslund
Tlf. 70 28 07 01
Se mere
Mandag - Fredag
10:00 - 17:00
Lørdag
10:00 - 14:00

Showroom i Gentofte

Se adresse, åbningstider og kontakt
CompletVVS
Nybrovej 91
2820 Gentofte
Tlf. 70 28 07 65
Mandag - Fredag
10:00 - 17:00
Lørdag
10:00 - 14:00

Showroom i Maribo

Se adresse, åbningstider og kontakt
Greenline
Kun lamper og el-produkter
Brovejen 10
4930 Maribo
Tlf. 70 22 20 26
Mandag
08:00 - 16:00
Fredag
08:00 - 15:00