Hvad kan vi hjælpe med?

Salg & kundeservice


Spørgsmål EFTER dit køb:

Spørgsmål FØR dit køb:

Du kan altid se leveringstid og status på din ordre ved at indtaste dit ordrenummer og telefonnummer eller e-mail:
Dit ordrenummer kan du finde på din ordrebekræftelse, faktura eller følgeseddel

Typiske spørgsmål

Kan jeg selv afhente mit køb?

Ja, du har mulighed for at bestille langt de fleste produkter til afhentning. Se hvor og hvordan her

Kan jeg selv tjekke om min pakke er afsendt?

Ja, du kan følge din pakke hele vejen til din dør lige her.

Hvad gør jeg, hvis der er en skade eller fejl på en vare?

Nogle gange er uheldet ude. Er der en skade eller fejl på din vare kan du nemt oprette en reklamation lige her.

Hvad gør jeg, hvis min pakke ikke indeholder det jeg har bestilt?

Hvis indholdet af pakken du har modtaget afviger fra hvad du har bestilt, kan du kontakte os her for at få fejlen rettet.

Hvad gør jeg, hvis jeg har fortrudt mit køb?

Har du fortrudt dit køb, og er din returret ikke overskredet, kan du sende dit køb retur lige her. Er din ordre endnu ikke afsendt, kan du anmode om en annullering her.

Kan jeg ændre leveringsadresse, telefonnummer eller e-mailadresse?

Er din ordre ikke afsendt endnu, kan vores kundeservice hjælpe med at rette de fleste informationer. Du kan kontakte os lige her.

Kan jeg købe på faktura, hvis jeg har en virksomhed?

Ja, du kan vælge faktura som betalingsmulighed, når du laver et køb.

Kan jeg tilføje en vare til et gennemført køb?

Det er desværre ikke muligt at tilføje varer til et allerede gennemført køb.

Kan jeg fjerne en vare fra et gennemført køb?

Hvis din vare endnu ikke er afsendt fra vores lager, kan vores kundeservice hjælpe dig med at fjerne varen fra dit køb. Du kan kontakte os lige her.

Kan jeg stille spørgsmål til en igangværende sag?

Ja, du kan altid kontakte os om en igangværende sag lige her.

Besøg vores showrooms

Showroom i Maribo

Se adresse, åbningstider og kontakt
Greenline
Kun lamper og el-produkter
Brovejen 10
4930 Maribo
Tlf. 70 22 20 26
kontakt@greenline.dk
Mandag - Torsdag
08:00 - 16:00
Fredag
08:00 - 15:00